Misyonumuz, Vizyonumuz ve Değerlerimiz
Misyon
Evde Sağlık Hizmetlerinde Tıbbi etik ilkelerden ödün vermeden hasta hakları ve mahremiyetine saygı duyarak en son bilgi ve teknoloji desteği ile uzman ve nitelikli kadrosuyla örnek bir hizmet sunup hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır.
Vizyon
Kaliteli ve güvenilir sağlık hizmetini, toplumun çoğunluğuna ulaştıran, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini sağlayan, bütüncül kalite anlayışı içerisinde toplumun değerlerine saygılı bir hizmet anlayışıyla Evde Sağlık Hizmetlerinin uygulanmasıdır.
Değerlerimiz
Hasta güvenliği önceliğimizdir.
Etkin ve kaliteli hasta bakımı ve tedavisi hedefimizdir.
Tüm uygulamalarımızı etik değerlere saygı, bilimsellik, yenilikçilik ve sürekli iyileştirme anlayışı ilkeleri çerçevesinde sürdürmekteyiz.
Araştırma, eğitim ve sağlık hizmetlerinde uluslararası düzeyde tercih edilen bir kurum olmak hedefimizdir.
Ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistemle kendimizi sorgularız
İnsan Kaynağımıza mesleki gelişim ve sürekli eğitim olanakları yaratırız.
Sunduğumuz eğitim ve sağlık hizmetlerinde güvenilir ve şeffaf olmak, sürekliliği sağlamak toplumsal sorumluluğumuzdur.
Evde Sağlık Hizmeti Nedir?
Yatağa bağımlı olan hastaların tıbbi bakım ve rehabilitasyonlarının sağlık kurum ve kuruluşları yerine kişinin kendi evi, aile ortamında sosyal devlet anlayışı içerisinde uzman bir kadro ile sunulmasıdır.
Hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş hastanın düzenlenmiş olan tedavisinin takibi, uygulanması ve eğitiminin sağlanmasıdır.
Evde Sağlık Hizmeti mesai saatleri içinde randevu sistemi ile çalışır. Bu hizmetler vakanın durumuna göre günlük, haftalık veya aylık dilimler halinde sunulur.
Evde Sağlık Hizmetleri Süreci
- Başvuru ve Müracaat:
İlk başvuru; 444 38 33 numaralı Evde sağlık hizmetleri ulusal çağrı merkezine yapılır.
- Hasta Kabulü ve Muayene Süreci
Ulusal çağrı merkezi aracılığı ile Evde sağlık hizmetlerine başvuru yapmış olan hastalara 24 saat içinde ulaşılır. Ev ziyaretine giden Evde Sağlık Hizmetleri ekibi hastayı değerlendirir ve hastanın Evde Sağlık Hizmeti alıp almayacağına karar verir. Hasta ve yakını bilgilendirilir. Hasta Evde Sağlık Hizmeti almaya uygunsa ilerleyen süreç hakkında ekip tarafından bilgi verilir. Evde sağlık hizmeti verilecek kişi, veli veya vasisine ilk muayenede evde sağlık hizmetleri rıza belgesi okutulup imzalattırılır.
- Hasta Takibi ve Randevu Süreci :
Evde sağlık hizmeti verilecek hastaya belirlenen tanı ve tedavi planı doğrultusunda hastanın takibi yapılır. Ancak hasta ve hasta yakının talebi doğrultusunda bu ziyaret daha sık olarak gerçekleşebilir. Hasta ya da hasta yakını bağlı olduğu Esh. Birimini telefonla arayarak istediği zaman muayene talebinde bulunabilir. Bu talep doğrultusunda ekipler hasta ziyaretini gerçekleştirirler.
- Nakil Süreci :
Evde sağlık hizmetleri koordinasyon merkezinin 0466 611 20 66 tuşlayıp ulaşılarak nakil vb. faaliyetlerden yararlanılır.
- Hizmetin Sonlandırılması:
Evde sağlık hizmeti alan veya almaya devam eden kişinin kendi isteğiyle evde sağlık hizmeti almak istememesi, ilgili hekim tarafından evde sağlık hizmeti ihtiyacının gerek kalmadığı kararının verilmesi ve hastanın ex olması sonucu hizmet sonlandırılır.
ARDANUÇ İLÇE DEVLET HASTANESİ EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ PERSONELİ :
İrem SALCI (Doktor)
Seda BİLGİN ( Hemşire )
Ayhan ORHAN ( Sağlık Memuru / Şoför )